Centre: Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat)
Cicle: Desenvolupament d'aplicacions web
Inici: 23 de octubre de 2025
Final: 13 de novembre de 2025
Joc de mecanografia. L'objectiu consisteix en teclejar correctament la frase que proporciona el joc en el menys temps possible i sense errades.
Inici: 23 de octubre de 2025
Final: 30 de octubre de 2025
Hores estimades totals: 0
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls:
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
Inici: 30 de octubre de 2025
Final: 6 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
Inici: 6 de novembre de 2025
Final: 13 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
Inici: 13 de novembre de 2025
Final: 20 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
Quan accedim a la pàgina index.php el servidor retornarà un html amb:
- Títol de la aplicació
-Descripció del joc + image
-Input per introduir el nom
-Select per seleccionar el nivell de dificultat
-Botó per iniciar el joc
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09
Iniciarem el joc si hi ha un nom vàlid (redireccionar a la pàgina play.php, si el camp nom està buit comuniquem l'error al usuari sota el input en vermell i possem el focus al input (no fem cap redirecció).
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP09
Quan carreguem aquesta pàgina segons el nivell de dificultat escollit carregarem aleatoriament una frase d'aquell nivell de dificultat i presentarem una pàgina amb:
-Un compte enrere (3,2,1,ya!) després de 3 segons sortirà:
-Un texte: "Escriu la següent frase:"
-La frase escollida aleatoriament pel servidor
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP09
Crear un efecte visual (color + effecte) per senyalitzar quina es la lletra que ha de pulsar el jugador
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
El jugador clica una tecla del teclat.
-Si la lletra es la senyalitzada com actual:
-Es senyalitza aquella lletra com a CORRECTA (color)
-Si la lletra NO es la senyalitzada com actual:
-Es senyalitza aquella lletra como a INCORRECTA (color)
-Tant si la lletra clicada era correcta como si no:
-Es senyalitza la lletra següent com actual.
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
Després de senyalitzar una lletra com a correcta o incorrecta s'ha de comprobar si es l'última lletra de la frase.
-Si es així es mostrarà la pàgina gameover.php
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
La pàgina gameover.php ha de mostrar el nom introduit pel jugador, la seva puntuació i la pregunta: "Vols enregistrar el teu rècord?"
Opcions:
- No el vull registrar -> Redirecció a index.php
- Sí el vull registrar -> Redirecció a ranking.php
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07
Es mostra el rànking de rècords en format zebra (diferent color per cada línia).
S'accedeix per ranking.php
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07
A l'acabar la partida (game over) s'ofereix l'usuari de registrar el seu rècord (pot no fer-ho).
Si accepta, s'enregistra el rècord en un arxiu.
Es mostra el rànking i es ressalta la puntuació que acaba d'aconseguir l'usuari.
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07
Un administrador pot entrar al panell de control de l'aplicació a /admin/login.php
Les credencials estaran emmagatzemades a /admin/credentials.txt
Un cop logat es mostrarà /admin/dashboard.php que oferirà les opcions (NO cal implementar-les, només que es puguin llegir):
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07
L'administrador podrà fer un llistat de frases per nivell de dificultat, extretes dels arxius frases_<nivell>.txt
El llistat ha de tenir format zebra (canvi de color de línies parells i senars).
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08
L'administrador podrà afegir una nova frase a qualsevol dels nivells de dificultat.
Les frases apareixeran als jugadors de forma aleatòria dins del nivell triat.
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07
L'administrador podrà afegir una imatge per a acompanyar el joc mentre es mostra la frase.
La imatge es podrà afegir:
Les imatges s'emmagatzemen a /images i s'han d'enllaçar adequadament amb les frases per tal que es puguin reproduir durant la partida.
Implementar també la reproducció de la imatge durant la partida.
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07